عاشقانه ترین وبلاگ دنیا

به وبلاگ عاشقانه خوش امدید

عاشقانه ترین وبلاگ دنیا

به وبلاگ عاشقانه خوش امدید

بهانه ی کدام بهار را گرفته است دلم؟



من همه زندگی ام دیر بوده ام، دیر رسیده ام


می شود آلزایمر را کمی زود شروع کنم؟


از یادم برود

همه چیز

همه کس

جز کودکی

جز عروسکم

جز باغچه ی پدربزرگ...


یادم برود همه ی روزهای تلخ و شیرین

همه ی خوب و بد های زندگی ام

دوست داشتن ها و نداشتن هایم

یادم برود خوب هایی که بد شدند...


عصرها بروم کنار پنجره

برگردم و به عکست نگاه کنم

با خودم فکر کنم

چقدددر آشناست؟


نظرات 1 + ارسال نظر
آجی رویا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

خیلی خوشــــــــــــــــــــــــگل بووووودد..
بازم از این کارا بکن.
منتظریم.
مرسی ازتون دو کبوتر عاشق سفید گولی وگولی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد