عاشقانه ترین وبلاگ دنیا

به وبلاگ عاشقانه خوش امدید

عاشقانه ترین وبلاگ دنیا

به وبلاگ عاشقانه خوش امدید

دوستت دارم...


می نویسم از قلب مهربانت از ان احساس پاکت

می نویسم از چشمان زیبایت ازنگاه پر از عشقت

با صداقت می نویسم

نخستین عشقم تویی

و با یکدلی می نویسم که با تو

تا اخرین لحظه خواهم ماند

با چشمان خیس می نویسم

که خیلی مهرت در دلم نشسته و با بغض می نویسم

می نویسم از ان حرفهای شیرینت

و ان لحظه ی رویایی که من و تو در ان اشنا شدیم

و شیفته ی قلب های سرخ هم شدیم

ان چه که می نویسم حرف دل است و بس

حرف دل عاشق و بی قرار من

می نویسم و فریاد می زنم

                     دوستت دارم


نظرات 2 + ارسال نظر
کاتیا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

خیلی زیبا بود عزیزم.
احساست ژاک و صادقانه ست...

Khabalo شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

chizi Ke Ziad Khondam Az Haim sheraye To Khali Hast Mostafa & Nilofar Goftanesh Asone Amal Kardanesh Kari Kas Nest .........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد